ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ДЫБЫСТЫ АЙТУ ҮДЕРІСІНДЕ ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.51889/specped.2023.1.71.011Ключевые слова:
жалпы сөйлеу тілінің дамымауы, дидактикалық ойындар, дыбыс айту, педагогикалық шарттар, дыбыстарАннотация
Бұл мақалада жалпы сөйлеу тілі дамымаған бастауыш сынып оқушыларының дыбысты айту үдерісінде дидактикалық ойындарды қолданудың педагогикалық шаттары қарастырылды.Зерттеу жұмысының аясында жалпы сөйлеу тілі дамымаған бастауыш сынып оқушыларының дыбыс айту бұзылысының деңгейі анықталып, оларды дамытудағы ойындардың қатары ұсынылды.Ұсынылған ойындар ысқырық және ызың дыбыстардың бұзылысы бар балалармен логопедиялық жұмыста қолдануға арналды. Ойындар балалардың жас және жеке ерекшеліктеріне негізделіп құрастырылды.Жалпы сөйлеу тілінің дамымауы бар балалардың санының артуы мен оларға логопедиялық қолдау көрсету қажеттілігі арасындағы қарама – қайшылықтар бұл тақырыптық өзектілігін негіздеп отыр.
Загрузки
Опубликован
2023-03-29
Выпуск
Раздел
ИЗУЧЕНИЕ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ