ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АУЫЗША ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.51889/specped.2023.1.71.022Ключевые слова:
есту қабілеті зақымдалған балалар, бастауыш сынып , ауызша қарым-қатынас, қарым-қатынас дағдыларыАннотация
Мақалада есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларының ауызша қарым-қатынасының даму ерекшеліктері мәселесі қарастырылды. "Қарым-қатынас" термині пәнаралық өрісте көрсетілген. Есту қабілеті бұзылған балалардың ересектермен және құрдастарымен ауызша қарым-қатынасының ерекшеліктері анықталды. Сонымен қатар, осы санаттағы балаларда қарым-қатынас процесінің, коммуникативті мінез-құлықтың және сөйлеуді дамытудың өзіндік жақтары
қарастырылды.
Загрузки
Опубликован
2023-03-29
Выпуск
Раздел
ОБУЧЕНИЕ И ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ