КЕШЕНДІ ТҮЗЕТУ ПРОЦЕСІНДЕ ТҰТЫҚПАСЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ


Авторы

  • Боранбаева А. Р., Полат Ә. Б.

DOI:

https://doi.org/10.51889/specped.2023.1.71.017

Ключевые слова:

тұтықпасы бар балалар, логопедиялық жұмыс, коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру, әдіс, кедергі, эмоционалды, невротикалық

Аннотация

Бұл мақалада қазіргі таңда тұтықпасы бар мектеп жасындағы балалардың коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту бойынша педагогикалық және логопедиялық жұмыстарды ұйымдастыруға арналған. Педагог логопед жұмысының негізгі ерекшеліктері бұл –тұтықпасы бар балалармен коррекциялық және логопедиялық жұмыстың бағыттары бойынша талданады. Сонымен қатар тұтықпасы бар балалардың коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастырудың ең өзекті әдістері қарастырылды.

Загрузки

Опубликован

2023-03-29

Выпуск

Раздел

АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ СПЕЦИАЛЬНОГО И ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ