Том 73 № 2 (2023): Серия «Специальная педагогика»
Опубликован:
June 2023
Весь выпуск
АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ СПЕЦИАЛЬНОГО И ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
Forming the professional competence of the future teacher to work in an inclusive educational environment
7-12
Инклюзивті сыныпта ерекше білім беруді қажет ететін балалардың қарым-қатынасын дамыту әдістері
13-22
Использование логопедом цифровых технологий для формирования устной речи у слабослышащих дошкольников
22-29
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕГІ ПЕДАГОГ-АССИСТЕНТ ҚЫЗМЕТІН ІСКЕ АСЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
29-36
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КӨРУ-МОТОРИКАЛЫҚ КООРДИНАЦИЯСЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
37-43
ОСОБЕННОСТИ ГРУППОВОЙ РАБОТЫ ЛОГОПЕДА И ПЕДАГОГОВ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
44-48
ИЗУЧЕНИЕ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ
Есту қабілеті нашар балаларда ұсақ моториканы дамытудағы құмды ойын терапиясын дамытудың тиімді жолдары
56-60
Сөйлеу қабілеті зақымданған балалардың дамуында денсаулық сақтау технологияларын қолданудың педагогикалық шарттары
60-64
Сөйлеу тілі жалпы дамымаған мектеп жасындағы балаларда сөздің буындық құрылымын қалыптастыру бойынша түзету жұмыс жүйесіндегі заманауи тәсілдер
64-70
Дидактикалық ойындар есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін дамыту құралы ретінде
70-75
Сөйлеу тілі жалпы дамымаған (2-3 деңгей) мектеп жасына дейінгі (4-5 жас) балалардың ұсақ моторикасының даму деңгейін анықтау
75-80
Психикалық дамуы тежелген мектеп жасына дейінгі балаларда ұсақ моториканы дамыту үшін нейрогимнастиканы қолдану
80-86
ОБУЧЕНИЕ И ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ
Бастауыш мектепте балаларды логопедиялық қолдаудың ұйымдастырушылық – технологиялық негіздерін құрудың алғышарттары
92-96
Мектеп жасына дейінгі (2-3 деңгей) сөйлеу тілі жалпы дамымаған балалардың шылауларды қолдану дағдысының ерекшеліктері
105-109
Мектепке дейінгі білім беру ұйымында стжд (ІІІ-ІV деңгей) бар балардың музыкалық қабілеттерін логоритмика арқылы дамыту
109-113
Инклюзивті білім беру жағдайында психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеу тілін диагностикалау және түзету ерекшеліктері
114-122
Дисграфияны түзету жүйесінде бастауыш сынып оқушыларының ойлауын дамытудың маңыздылығы
123-128
Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық саланы дамыту бойынша АРТ-терапиялық әдістер
129-133
Методы исследования и изучение детей с нарушениями речи (ОНР) в специальных дошкольных организациях образования
133-137
Логоритмика жалпы сөйлеу тілі дамымауы бар балаларға түзету құралы ретінде
138-141