Перейти к основному контенту Перейти к главному меню навигации Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Вестник КазНПУ имени Абая. Серия: Специальная педагогика

Том 73 № 2 (2023): Серия «Специальная педагогика»

Опубликован: June 2023

Весь выпуск

АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ СПЕЦИАЛЬНОГО И ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Керейбаева А. Жайлауова М., Оразымбетова А., Алибеков Д.,Нургалиева С.
Forming the professional competence of the future teacher to work in an inclusive educational environment
7-12
Арзымбетова Ш. Ж ., Кәрім С.У.
Инклюзивті сыныпта ерекше білім беруді қажет ететін балалардың қарым-қатынасын дамыту әдістері
13-22
Сардарова Ж.И., Аширова К.Р.
Использование логопедом цифровых технологий для формирования устной речи у слабослышащих дошкольников
22-29
Бекбаева З.Н., Капалова А.К.
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕГІ ПЕДАГОГ-АССИСТЕНТ ҚЫЗМЕТІН ІСКЕ АСЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
29-36
Аутаева А.Н., Аман А.С.
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КӨРУ-МОТОРИКАЛЫҚ КООРДИНАЦИЯСЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
37-43
Сатова А.К.,Төлеубаева А.А.
ОСОБЕННОСТИ ГРУППОВОЙ РАБОТЫ ЛОГОПЕДА И ПЕДАГОГОВ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
44-48
Айдарханова Б.К., Нургалиева У.С., Шайжанова К.У
Психологическая проблема: сущность, характеристики, виды
49-55

ИЗУЧЕНИЕ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ

Аутаева А.Н., Айдарқұлова А.Ж.
Есту қабілеті нашар балаларда ұсақ моториканы дамытудағы құмды ойын терапиясын дамытудың тиімді жолдары
56-60
Жиенбаева Н.Б., Хуатхан Г.
Сөйлеу қабілеті зақымданған балалардың дамуында денсаулық сақтау технологияларын қолданудың педагогикалық шарттары
60-64
Рсалдинова А.К., Даурамбекова А.А., Нұрпапа Ә.Қ
Сөйлеу тілі жалпы дамымаған мектеп жасындағы балаларда сөздің буындық құрылымын қалыптастыру бойынша түзету жұмыс жүйесіндегі заманауи тәсілдер
64-70
Бекбаева З.Н., Әлімғазы А.Е
Дидактикалық ойындар есту қабілеті зақымдалған бастауыш сынып оқушыларының сөйлеуін дамыту құралы ретінде
70-75
Cатова А.К., Сақып Г.М
Сөйлеу тілі жалпы дамымаған (2-3 деңгей) мектеп жасына дейінгі (4-5 жас) балалардың ұсақ моторикасының даму деңгейін анықтау
75-80
Жакипбекова С.С., Садық А.Н.
Психикалық дамуы тежелген мектеп жасына дейінгі балаларда ұсақ моториканы дамыту үшін нейрогимнастиканы қолдану
80-86
Тебенова К.С., Салимжан Ж.Н.
Современное состояние проблемы реабилитации и восстановительного обучения при расстройствах речи
87-91

ОБУЧЕНИЕ И ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ

Абаева Г.Ә., Сүлеймен Қ.Ө
Бастауыш мектепте балаларды логопедиялық қолдаудың ұйымдастырушылық – технологиялық негіздерін құрудың алғышарттары
92-96
Жиенбаева Н.Б., Сергазыкызы А.
Логопедия мамандығы бойынша студенттердің цифрлық құзыыреттіліктерін қалыптастыру
97-101
Сардарова Ж.И., Кеңесбекова А.Ш.
Ертегі терапиясымен әсер ету
102-105
Рсалдинова А.К., Кадирбаева Д.К.
Мектеп жасына дейінгі (2-3 деңгей) сөйлеу тілі жалпы дамымаған балалардың шылауларды қолдану дағдысының ерекшеліктері
105-109
Аутаева А.Н., Қаналы М.Қ
Мектепке дейінгі білім беру ұйымында стжд (ІІІ-ІV деңгей) бар балардың музыкалық қабілеттерін логоритмика арқылы дамыту
109-113
Бекбаева З.Н., Ержанқызы Б.
Инклюзивті білім беру жағдайында психикалық дамуы тежелген бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеу тілін диагностикалау және түзету ерекшеліктері
114-122
Жакипбекова С.С., Насимолда Т.Ж, Жолдасбекова Д.А.
Дисграфияны түзету жүйесінде бастауыш сынып оқушыларының ойлауын дамытудың маңыздылығы
123-128
Байдильдинов Т.Ж., Рахым А.Н
Сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық саланы дамыту бойынша АРТ-терапиялық әдістер
129-133
Калыкбаева А.Ж., Касымжанова Г.Н
Методы исследования и изучение детей с нарушениями речи (ОНР) в специальных дошкольных организациях образования
133-137
Сатова А.К., Жүгінісова Ж.Б.
Логоритмика жалпы сөйлеу тілі дамымауы бар балаларға түзету құралы ретінде
138-141
Байтұрсынова А.А., Амирбек Д.Б.
Нашар еститін оқушылардың диалогтік сөйлеу тілінің ерекшеліктері
141-144