Том 69 № 2 (2022): Арнайы педагогика
Жарияланды:
June 2022
Бүкіл шығарылым
АРНАЙЫ ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ДЫБЫСТЫҚ АЙТЫЛУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫН ТҮЗЕТУ ПРОЦЕСІНДЕ НЕЙРОПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
15-19
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ЛОГОПЕД ПЕН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІРЛІКТЕ ЖҰМЫС ЖАСАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
19-25
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ЗЕРТТЕУ
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗДЕГІ ДЫБЫСТЫҚ- БУЫНДЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫН ДАМЫТУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
35-39
СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДЫБЫСТЫҚ АЙТЫЛУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БОЙЫНША ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
46-51
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН 3-ДЕҢГЕЙДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДИАЛОГЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
57-64
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ҰСАҚ МОТОРИКАЛЫ ДАМУЫ МЕН СӨЙЛЕУІН ЖЕДЕЛДЕТЕТІН НЕЙРОГИМНАСТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР
72-78
ЕРЕКШЕ БІЛІМДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ОЙЫН ТҮРЛЕРІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
78-84