Перейти к основному контенту Перейти к главному меню навигации Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Арнайы педагогика сериясы

Том 74 № 3 (2023): Серия «Специальная педагогика»

Жарияланды: September 2023

Бүкіл шығарылым

АРНАЙЫ ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Койшибаев М.,
ИНТЕГРАТИВТІ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДІ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ЖҰМЫСҚА ДАЯРЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІНЕ ӘСЕРІ
7-13
Алуа Баймуратова
ИНКЛЮЗИВТІ ОРТАДА МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАҒДАРЛАМАНЫ МЕҢГЕРУІН БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛДАРЫ
7-24
Сардарова Ж.И., Қабден М.Б.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА СӨЙЛЕУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
33-38
Шайжанова Қ.Ү., Ақын Ж.Ө
Мектеп жасына дейінгі балалардың логопедиялық ритмика және кинезиологиялық жаттығулар арқылы сөйлеу тілін дамыту
38-42
А.Ж. Калыкбаева , Б.А. Сабденова , У.А. Мирзахметова
Шетелдік эксперименттік зерттеулерді талдау: мұғалімдердің инклюзивті білім беруге көзқарасы
43-47
С.С. Жакипбекова, У.Б. Бакбергенова, Р.К. Есимханова
СТЖД (II деңгей) мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорының даму ерекшеліктері
48-52
А.Р.Боранбаева, Ж.С.Майлиева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ
25-32
Бекбаева З.Н, Нурмаш Ж.Н.
АРТИКУЛЯЦИЯЛЫҚ ДИСПРАКСИЯ КЕЗІНДЕГІ ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫ
53-57

ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ЗЕРТТЕУ

Әбен Ә., Жакипбекова С.С.
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН III ДЕҢГЕЙДЕГІ БАЛАЛАРДЫҢ (9-10 ЖАС) ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ЕТІСТІКТІҢ ШАҚТАРЫН ҚОЛДАНА БІЛУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
58-63
З.Н. Бекбаева, Г.Ж.Әлмұханбет
Сөйлеу тілі жалпы дамымаған (3 деңгей) бастауыш сынып оқушыларын отансүйгіштікке тәрбиелеудің ерекшеліктері
63-68
Б.А.Сабденова, А.А.Зинетуллина
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
68-70
Шайжанова Қ.Ү., Шаріпханова А.Қ
ЗЕРДЕ БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОРФОГРАФИЯЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІСТЕР
71-78
С.С. Жакипбекова, А.Б. Оразбекова, Р.К. Есимханова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ CӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
79-84
Калыкбаева А.Ж. , Борисова Е.С.
ОЙЫН-ДРАМАТИЗАЦИЯ АРҚЫЛЫ СӨЙЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДИАЛОГТЫҚ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ
84-91

ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ

Ж.И.Сардарова, Тастемир С.А.
Есту қабілеті нашар мектеп жасына дейінгі балалармен ұйымдастырылатын дене тәрбиесі
91-96
С.С.Жакипбекова, А.Т.Актанбергенова
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН (ІІІ ДЕҢГЕЙ) МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ (5-6 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ БАЙЛАНЫСТЫРЫП СӨЙЛЕУ ТІЛІН ДАМЫТУДА АНИМАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
96-99
Шайжанова Қ.Ү.,Жайлыш М.А.
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕМНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НЕГІЗДЕРІ
100-106
Серікбаева Ә.Б, Жакипбекова С.С.
ВЕБ-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ
106-111
Шайжанова Қ.Ү., Сүйіндік А.М.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА СТЖД III ДЕҢГЕЙІНДЕГІ БАЛАЛАРДА СӨЗДІҢ БУЫНДЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
111-116
Д.Қ.Байдосова, У. А. Мирзахмедова
Covid-19, оның ағзаға әсері, асқынуы мен алдын алуының негіздері
116-122
С.С Жакипбекова, А.М. Тойғазина
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН (II ДЕҢГЕЙ) БАЛАЛАРДЫҢ (4-5 ЖАС) ҰСАҚ МОТОРИКАСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
122-128