Том 81 № 2 (2025): «Арнайы педагогика» сериясы
Жарияланды:
June 2025
Бүкіл шығарылым
АРНАЙЫ ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
7-17
ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫСТА АТА-АНАЛАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
17-24
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ЗЕРТТЕУ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АУТИЗМ СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
33-41
АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТОҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ (AR) ҚОЛДАНБАЛАРЫН ПАЙДАЛАНУ: ЭКСПЕРИМЕНТТЫҚ ЗЕРТТЕУ
42-49
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
THEORETICAL ANALYSIS OF THE PROBLEM OF FORMING NONVERBAL COMMUNICATION IN CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDER AGED 3–5 YEARS
77-84