Том 82 № 3 (2025): Арнайы педагогика сериясы
Жарияланды:
October 2025
Бүкіл шығарылым
АРНАЙЫ ЖӘНЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ЖӘНЕ МҮГЕДЕКТІГІ БАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КӘСІБИ-ЕҢБЕККЕ ДАЙЫНДЫҒЫ: ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ҚҰҚЫҚТЫҚ АСПЕКТІЛЕР
7-13
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ МҮГЕДЕКТЕРДІҢ АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫН МЕҢГЕРУ МОНИТОРИНГІНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ МОДЕЛІ: ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛДАУ
14-23
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ЗЕРТТЕУ
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ГРАФИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
30-36
АУТИСТІК СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН 7–8 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУ
36-43
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫҢ АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН МЕҢГЕРУІН БАҚЫЛАУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ТӘСІЛДЕРІ
44-54
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
ТАҚПАҚТАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІК ҚОРЫН КЕҢЕЙТУ ТӘЖІРИБЕСІ
55-60
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН 4-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДА 3D МОДЕЛЬДЕУДІ ҚОЛДАНУ ТӘЖІРИБЕСІ
61-68
