Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Bulletin of Abai KazNPU. Series of Special Pedagogics

Vol. 72 No. 1 (2023): Series of «Special Pedagogics»

Published: March 2023

CURRENT ISSUES OF SPECIAL AND INCLUSIVE EDUCATION AND INCLUSIVE EDUCATION

Радченко Н.Н., Сахариева С.Г.,
МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ГОТОВНОСТИ ДЕТЕЙ С РАС К ИНКЛЮЗИВНОМУ ОБУЧЕНИЮ
7-13
Zh.I.Namazbayeva , A.A. Zhakesova
SOCIAL REHABILITATION OF JUNIOR SCHOOLCHILDREN WITH SEVERE SPEECH IMPAIRMENTS IN THE CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION
14-19
Turebayeva K.Zh., Kanatova A.K.
MODERN INNOVATIONS IN THE SYSTEM OF PRESCHOOL EDUCATION
23-26
Боранбаева А. Р., Полат Ә. Б.
КЕШЕНДІ ТҮЗЕТУ ПРОЦЕСІНДЕ ТҰТЫҚПАСЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
31-40
Н.Б. Жиенбаева, Н.Б. Тұрсынғали
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА СӚЙЛЕУ ҚАБІЛЕТІ БҦЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЙІМДЕЛУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
40-46

STUDY OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

Ж.И. Сардарова, А.Б. Қаныт
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
58-61
Байдильдинов Т.Ж.,Мұратбекова А.М.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МҤМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ ЖӘНЕ СӚЙЛЕУ ТІЛІ БҦЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАЛАРҒА КӚМЕК КӚРСЕТУ
61-67
Г.Т. Бекмуратова , А.Е. Абдыкалыкова
ЖАЛПЫ СӚЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ДЫБЫСТЫ АЙТУ ҤДЕРІСІНДЕ ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
74-81
С.Ж. Өмірбек, Р.Б. Баймухамет
АУТИСТІК СПЕКТР БҦЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ АУЫЗША СӚЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
81-84
Ерғалымова Қ.Р.
ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА ЭМОЦИОНАЛДЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
84-88
Махметова А.А, Әмірбек Д.Б.
НАШАР ЕСТИТІН ОҚУШЫЛАРҒА СЮЖЕТТІК-РӨЛДІК ОЙЫННЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
89-93
Сатова А.К., Жүгінісова Ж.Б.
КОХЛЕАРЛЫ ИМПЛАНТАЦИЯ ЕСТУ МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРҒА КӨМЕК РЕТІНДЕ
94-98

TRAINING AND EDUCATION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

Аутаева А.Н., Қаналы М.
ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ РИТМИКАНЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДАҒЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІН ДАМЫТУДАҒЫ МАҢЫЗЫ
99-103
Байдильдинов Т.Ж., Ізбасар А.Ғ
СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН (III-IV ДЕҢГЕЙ) МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ (1-2СЫНЫП) ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
103-108
Акилбаева Г.И ., Акылбек М.С.
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ ТЕЖЕЛГЕН БАЛАЛАРДЫҢСӚЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ФОНЕМАЛЫҚ ДАМУЫНЫҢ МЕХАНИЗМДЕРІ
108-113
Бекбаева З.Н., Айтбекова Ж.Д.
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАНҒАН (Ғ70) БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӚЙЛЕУ ТІЛІН ДАМЫТУДАҒЫ ОЙЫННЫҢ РӚЛІ
113-117
Утепбаева А.А., Жиенбаева Н.Б.,Наурызбаев Б.А.,
5-7 ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДА СӨЙЛЕУ БҰЗЫЛЫСТАРЫН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ АРҚЫЛЫ ДИАГНОСТИКАЛАУ ЖАҒДАЙЫ
118-121
Майгелдиева Ш.М., Токжанова А.М. , Тулешова Т.
РАЗВИТИЕ КОММУНИКАТИВНЫХ НАВЫКОВ ДЕТЕЙ С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ ЧЕРЕЗ КАЗАХСКИЙ ФОЛЬКЛОР
121-124
Рсалдинова А.К.,Утемуратова А.Б.
СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСЫ ҚАУПІ БАР МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫМЕН ЖҤРГІЗІЛЕТІН ЛОГОПЕД ЖҦМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
124-128
Жакипбекова С.С, Аканбаева А.К.,
ҚАЗАҚТЫҢ ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАРЫНЫҢ БАЛА ДАМУЫНДАҒЫ МАҢЫЗЫ
131-134
Махметова А.А., Өтебаева Ж.С.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АУЫЗША ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫНЫҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
135-137
Дауткалиева П.Б.,Аманова И.К.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖЕКЕ-КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ КӘСІБИ МОТИВАЦИЯНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
138-144